Porsche Macan aracın yepyeni bir sınıfını içeren yelpazesini genişletiyor. Porsche Macan kompakt Macan segmentine girmeye ilk Porsche modeli ve sürüş dinamikleri ve keyfi alanında yeni standartlar belirlemek için hazırlanıyor - hem döşeli sokaklarda düzensiz arazi. Minimun & maksimum hızlanma ve frenleme değerleri, geniş motor gücü, aşırı çeviklik ve optimum direksiyon hassasiyeti: Porsche Macan Porsche Macan sağ baştan temsil etti tipik kullanım özelliklerini birleştirir. Dahası, bütün bu özellikleri konfor ve günlük uygunluk düzeyi yüksek sürüldü edilir. Porsche Macan DNA, tüm Porsche araçlar ile olduğu gibi, aynı zamanda tasarım hemen tanınabilir. Sports Utility Vehicle yolda yassı ve geniş profilde rakipsizdir. Bağcıklı kaput ve hafif eğimli tavan çizgisi sportif zarafet ve güç tam dinamiklerinin genel izlenim vurgular. Tasarım ve elemanlarının çoğu açıkça Porsche Macan kompakt SUV segmentinde ilk spor otomobil müjdelediği ilk bakışta görmek için yapım, Macan diğer Porsche Macan spor otomobiller alınan ve geliştirilmiştir. Porsche Macan Leipzig fabrikasında üretilen, "Almanya" dir. Porsche Macan fabrikasında 499 milyon Euro yatırım ve orada bütün bir üretim hattı kurdu. Çizgi yıl başına yaklaşık 50.000 araç üretmek için ayarlanmış - tüm son derece hassas ve kalite en üst düzeyde imal. Sadece Porsche ne beklenir.
Üç 2015 modelleri piyasa açılışında Porsche Macan ürün yelpazesini içermektedir. Macan S1) 3.0-litre V6 çift turbolu motor 340 bhp (250 kW) sağlayan ve aynı zamanda bir elektronik kontrollü, eşleme kontrollü çoklu plakalı kavrama ile aktif all-wheel sürücü bulunmaktadır ile donatılmıştır. Bu all-wheel drive tüm Macan modellerde takılmıştır. Yedi vitesli çift kavramalı şanzıman transferler gücü 0'dan 5,4 saniye (veya takılı isteğe bağlı Sport Chrono paketi ile 5,2 saniye) 100 km / h hızlandırmak için araç sağlayan, gerekli ve neredeyse çekme kuvveti herhangi bir kesinti olmadan gibi. Araç 254 km / saat hıza ulaşır ve onun nedc *) yakıt tüketimi rakamları 9,0 ve 8,7 litre 212 ile 204 g / km CO2 emisyon seviyesine tekabül / 100 km arasındadır.
Porsche Macan S Diesel) üç Macan modellerin ekonomik uzun mesafe koşucusu. Onun 3.0-litre V6 turbo dizel motor ulaşır nedc *) sadece 6,3 ve 164 ile 159 g / km CO2 değerine karşılık 6.1 litre / 100 km arasında yakıt tüketimi rakamları. Bununla birlikte, Macan S Dizel sadece 6,3 saniye (veya takılı Sport Chrono paketi ile 6.1 saniye) onun 258 bhp (190 kW) motor sayesinde 0'dan 100 km hıza ve 230 km / saat hıza ulaşır .
Porsche Macan modeli doğrultusunda en üst modeli olarak, Porsche Macan Turbo3) kompakt SUV segmentinde en güçlü araç olarak ayarlanır. Ilk kez bir Porsche modelinde kullanılan 3.6 litrelik V6 biturbo motor, rakipsiz bir 400 bhp (294 kW) elde ve 0'dan 4,8 saniyede 100 km / h araç mancınık. Monte Sport Chrono paketi ile, 4.6 saniyede böyle bir hız elde etmek bile mümkündür. Üst hız 266 km / s olmasına rağmen, Macan Turbo teslim nedc *) sadece 9.2 ve 216 ile 208 g / km CO2 değerine eşittir 8.9 litre / 100 km arasında yakıt tüketimi rakamları.
Adını kaplana Endonezya kelimesinden gelir. Güçlü ve off-road hafif ayaklı ve inatçı henüz, herhangi bir zamanda atlamaya hazır arazi: Ve Macan gerçekten onun adına yaşıyor. Tüm tekerleklerden çekişli evrim son aşaması - Porsche Çekiş Yönetimi (PTM) olarak bilinen - Dünyanın en güçlü çekiş sistemlerinden birini üretti. Porsche Macan başlatarak, Porsche artık görülmemiş bir dizi genelinde sportif all-wheel-drive araçlar sunmaktadır.
Performans özelliklerine bir bakış Macan akılda çeviklik ile dizayn edildiğini ortaya koymaktadır. Aracın daha fazla unmistakeable işaretlerinden onun oranlarını, de işaret ve büyük tekerlekleri üzerinde karma lastikler. Motorları, tahrik sistemleri ve yedi vitesli Porsche Doppelkupplung (PDK) gerçek bir Porsche sürüş deneyimi için yapım, hem karayolunda hem de kapalı dinamik ve verimli şekilde ayı aracın özelliklerini getirmek. Sürücü ve yolcu koltukları sportscars tipik düşük pozisyon bulunuyor.
Standart olarak Macan takılan ekipman yelpazesi geniş ve vardiya kürekler, büyük tekerlekleri, yüksek performanslı ses sistemi ve elektrikle çalışan bir bagaj kapağı ile dört tekerlekten çekiş, PDK, çok fonksiyonlu spor direksiyon simidi içerir. İsteğe bağlı özel ekipman listesi, Macan kendi segmentinde tek araç olarak özellikleri, hava süspansiyon sistemi gibi daha vurgular sunmaktadır. Özel Porsche Macan için özel olarak tasarlanmıştır Porsche Tork Plus (Artı PTV) sistemi de bulunmaktadır. Bu sistem arka tekerleklere tork sürücü değişik düzeylerde dağıtır ve elektronik kontrollü arka aks diferansiyel kilidi ile birlikte çalışır. Porsche seçenekler listesi rağbet çok dinamik yüksek ışın sürekli önde trafik ve herhangi bir trafik yaklaşan ile tutarak far seviyesini ayarlar Porsche Dinamik Işık Sistemi Artı (PDL'ler Plus), bir parçasını oluşturan içerir.
Prototip korundu bazı yeni tasarım öğeleri vardır düşündüren, yakın geçmişte diğer Macan görüldüğüne göre daha kamuflaj sahiptir.
Ayrıca, prototip Porsche'nin yüksek performans 'Turbo' modellerinde bulunan hemen hemen özdeştir dört kare-off egzoz ipuçları bir dizi spor.
Bu kadar geri Porsche Macan Turbo başlatacağını geçen yılın Nisan olarak rapor edilmiştir ve şimdi biz bir prototip ilk casus shot olduğunu belirtmişsiniz. Biz 2014 bahar için planlanan Macan 'sergi salonu varış, çok yakınsın bu yana, Porsche MacanTurbo ilk açılışında mevcut olmayacak ve bir 2015 model olarak büyük olasılıkla, 2014 yılında daha sonra gelecek olasıdır.
Güç gelmesi beklenen son twin-turbo 3.0-litre V-6 2014 Porsche Macan Panamera donatılmış S. Bu Macan Turbo için yaklaşık 370 beygir şapkalı olması bekleniyor olsa büyük sedan motor, 420 beygir gücü sağlamak için ayarlanmıştır. Sürücü Porsche'nin yedi vitesli PDK çift kavramalı şanzıman ile büyük olasılıkla, dört tekerleğe gönderilir.
Ayrıca parça aşağı, biz daha güçlü Macan Turbo S büyük olasılıkla eşleşen Panamera S '420 beygir gücünde çıkış görmek olasıdır.
Macan Turbo Key yarışmacılar Mercedes-Benz yaklaşan GLA45 AMG ve BMW M Performans olası X4 geçiti içerecektir.
Tasarım: Derinden sportscars Porsche'nin mirası köklü
Macan bir spor otomobil mirası tasarımı çok detay açıktır. Tasarımcılar modelin oranlarını sağlamak için tüm durur çıkardı ve çizgiler bu iddianın kadar canlı. Geniş ve düşük: Sonuç sportscar tipik iki kelime ile özetlenebilir. De işaret araya zerafet ve hafif yapısı ile, sportiflik, dinamizm ve hassasiyet somutlaştırır. Yuvarlak yollar, stratejik olarak konumlandırılmış hassas kenarları ile birleştirilir. Onun ahenkli oranlarda, Macan, kompakt, güçlü ve yola yakın görünür.
Hatta dururken, Porsche sportscars alınan tasarım ayrıntıları Porsche Macan performans açısından neler sunabileceği vurgulayın. Örneğin, yandan görünüşüdür pencere grafikleri ve flyline olarak Porsche bilinen arka sonunda eğimli çatı çizgi, arka kanatları da 911 yumuşak profili 911 açık bir selam bulunmaktadır.
918 Spyder zaten ileriye Porsche tasarım DNA'sını tahrikli bir araç olarak kabul edilir. Ön ve arka kapıların altındaki sideblades melez süper spor arabanın alt kapı dikişlerinin anımsatan ise Macan, kendi ana farlar temel şekli 918 Spyder o dayanmaktadır Örneğin, bu akım DNA benimser içeride, Macan standart olarak bir çok fonksiyonlu spor direksiyon simidi ile donatılmıştır, tasarımı 918 Spyder dayalı tamamen yeni ve olduğunu.
Sportif eğimli tavan çizgisi ile yan görünüm keskin bir profil oluşturur ve aracın arkasına çalışan tasarım çizgileri geniş, heykel kanatları vurgularken, aracın dinamik doğasını vurgulamaktadır. Birlikte pencere grafik olarak bilinen ne - tüm yanal cam yüzeylerin kenarları - ve D-ayağı şekli, bu tasarım çizgileri 911 tasarımı bir selam vardır.
Bir seçenek olarak farklı malzemeler kullanılabilir dinamik olarak oluşturulur ekler - yan görünüm bir başka tasarımı vurgulamak ve araç özelleştirme başka yoludur, ön ve arka kapıların alt kısmında sideblades vardır. Ön kapı giriş bekçi olarak bu sideblades tasarımı, 918 Spyder alt kapı dikişlerinin andırıyor. Sofistike kapı kolları ile birlikte, bu kapılar önemli ölçüde daha sportif ve aerodinamik dar ve iki tarafı görünmesini sağlar.
Macan S ve Macan S Diesel üzerine, sideblades standart olarak Lava Siyah boyanmıştır. Porsche Macan Turbo kendi görünüm klasik zerafet ekleyerek, dış (Macan S ve Macan S Diesel için opsiyonel) olarak aynı renkte boyanmış sideblades sahiptir. Bir seçenek olarak tüm modeller için geçerli Orijinal Karbon sideblades, Macan sportif karakteri için ekstra vurgu eklemek.
Macan bir başka çarpıcı detay sürekli yan eşik olduğunu. Birlikte uzun siyah tavan spoyleri ile, bu özellik aracın akan tasarımı ekler. Karışık lastikler ön aksta geniş 265 mm ve arka aksta geniş 295 mm kadar vardır. Ayrıca çizgisinin altında 21 inç, lastikler Macan sportif niyetlerin tekerlekleri yanında.
Onun ince çizgileri ve uyumlu eğrileri ile, arka uç sportiflik ve şıklık bir füzyon. Bu bilinçli araca daha geniş bir görünüm vermek için büyük bir çoğunlukla bozulmamış alanı olarak dizayn edilmiştir. Bu temiz bir görünüm korumak için, Powerlift kapağı için anahtar ön cam silecek kolunun dibinde gizli olmuştur ve plaka alt arka bölgesinde yer almaktadır.
918 Spyder bir başka başvuru - Macan üzerindeki arka farlar son derece kompakt bir üç boyutlu tasarım ve LED teknolojiye sahip bir başka çarpıcı özelliği vardır. Tüm modellerde, arka difüzör çift egzoz borusu ile her iki tarafta da taarruz - Turbo Macan S ve Macan S Diesel yuvarlak ve kare. Tüm modeller bir seçenek olarak krom kaplamalı paslanmaz çelikten spor egzoz mevcuttur.
Porsche Macan Sportif ve yüksek kaliteli iç
Çeviklik ve genişliği üzerinde odak Porsche Macan içlerine doğru devam ediyor. Sofistike çizgiler, hassas geçişler ve yüksek kaliteli işçilik Sporti lık, kalitenin ve şıklığın uyumlu bir füzyon yaratmak.
Düşük ön koltuklardan, eğimli orta konsol ve bu yeni çok fonksiyonlu spor direksiyon simidi gibi özelleştirme seçenekleri, iç teklifleri hem bir aşinalık duygusu ve çarpıcı yeni özellikler, geniş bir yelpazede aracılığıyla ekran ve çalışma kavramı.
Kokpit, bir sportscar tanıdık tüm karakter özellikleri. Göz hemen standart çok fonksiyonlu spor direksiyon simidi çizilir, tasarım 918 Spyder modeline dayalı tamamen yeni ve olduğunu. Ek çok fonksiyonlu tuşları sürücülerin ellerini direksiyona kalmak için ücretsiz olmasını sağlamak, birlikte ergonomik konumlandırılmış vites kürekler ile, telefon, radyo standart olarak ve on-board bilgisayar takılmış ve konsantrasyon yolda kalır.
Merkezi olarak konumlandırılmış takometre ile üç yuvarlak kadranlar Alet kümesini oluştururlar. Sağ tüp yüksek çözünürlüklü, 4.8-inç renkli ekrana ev sahipliği yapmaktadır. Beklediğiniz gibi, kontak kilidi direksiyonun soluna yerleştirilen - Porsche modellerinde alışılmış olduğu gibi. Yarış otomobil tipik yüksek ayarlanmış vites kolu ileriye eğimli orta konsol kokpit içine daha da sürücüyü çekiyor. En önemli fonksiyonları için düğmeleri, tek tek fonksiyonların basit ve sezgisel operasyon için izin, orta konsolda mantıksal gruplar halinde kümelenmiş.
Porsche Macan Doppelkupplung (PDK)
Yeni Porsche model yelpazesindeki ilk defa, Macan tüm modellerinde standart olarak yüksek performans yedi vitesli Porsche Doppelkupplung (PDK) sunuluyor. Bu iletim tasarım avantajları, mükemmel başlangıç performansı, çekiş yürürlükteki herhangi bir kesinti olmadan son derece hızlı vites değişimleri, kısa reaksiyon süreleri, düşük yakıt tüketimi ve üstün konfor vardiya bulunmaktadır. PDK özelliği hemen hemen tüm Porsche araçlarda olduğu gibi, iki değişen kapıları vardır: Sağda, gerekli anahtarlama seviyesi standart kayması ile sol kapı elle meşgul edilebilir ise, tipik bir Porsche vites ile uğraşan, ya da direksiyon simidi üzerindeki butonlar.
Aktif tüm tekerleklerden çekiş ve Porsche Çekiş Yönetimi (PTM)
Aktif all-wheel Porsche Çekiş Yönetimi (PTM) sisteminin bir parçasıdır ve tüm Macan modellerde standart olarak geliyor. Elektronik kontrollü, eşleme kontrollü çoklu plakalı kavrama, Otomatik Fren Diferansiyel (ABD) ve Anti-Slip Yönetmeliği (ASR) - - all-wheel drive çekiş ve güvenlik sonra görünüyor Birlikte sisteminin diğer elemanları ile.
Dört tekerlekten çekiş sistemi, piyasadaki en hızlı tepki süreleri ile sistemlerinden biridir ve tasarım Macan bir spor otomobil özelliklerini destekler. Arka aks, her zaman tahrik edilir, ön aks arka aksın onun tahrik torku alır ve tork elektronik olarak kontrol edilen, çok-plakalı kavrama kilitleme oranına bağlıdır.
Bir düğme modülün dokunarak off-road modu
Off-road modu Macan standart olarak gelir, ve fonksiyon 0 ile 80 km / saat hızda orta konsolda bir düğmeye basılarak aktive edilir. Bu fonksiyon, bir çekme-odaklı off-road programı tüm ilgili sistemleri geçer Örneğin, kaydırma ve devir hızları daha büyük bir çekiş seviyesine yönelik olan, ön kavrama sağlamak üzere daha büyük bir dereceye kadar ön germe işlemi daha hızlı uygun sürücü tork ve ön ve arka aks arasındaki standart tork bölünmüş yanı sıra gaz pedalı tepkisi ile aks off-road şartlarına uyarlanmıştır. Dahası, zemin yüksekliği 230 milimetre maksimum yerden yükseklik veren opsiyonel hava süspansiyon şasi, onun normal seviye sayesinde yukarıda 40 milimetre artırılabilir.
Opsiyon: Porsche Tork sistemi Vektör Plus (PTV)
Porsche Macan tork vektör Plus (Artı PTV) sistemi, özel olarak sürüş dinamiği ve sürüş dengesi geliştirmek amacıyla Macan için özel olarak tasarlanmıştır. PTV Plus, elektronik kontrollü arka aks diferansiyel kilidi ile birlikte arka tekerleklere değişken bir standart tork bölünmüş kullanır. Direksiyon açısı, direksiyon hızı, gaz pedalı pozisyonu, savrulma oranı ve araç hızı yanıt olarak, PTV Plus, çevikliği artırmak için iç arka tekerlek üzerinde hedeflenen fren müdahaleleri ile direksiyon hakimiyeti ve direksiyon hassasiyetini geliştirir. Bu dış arka tekerleği daha büyük bir itme gücü verir ve yönlendirilen yönde ek bir dönüm dürtü sağlar. Sonuç viraj içine doğrudan ve dinamik direksiyon olduğunu. Macan off-road alındığında PTV Plus ayrıca bir olumlu etki yapar: gevşek zemin üzerinde, arka tekerlek sıkma hedeflenen kilitleme ve fren müdahalesi ile azalır.
Standart olarak Porsche Macan Sport butonuna
Tüm Macan modeller vites kolunun solunda orta konsolda bulunabilir standart olarak bir spor düğmesi ile donatılmıştır. Motor bir fark daha doğrudan yanıt gaz pedalı sonuçlarına bir dokunuş, devir-sınırlayıcı daha spesifik seviyesi ve motor ayarlanır: Sport butonuna basıldığında, elektronik motor yönetim sistemi daha duyarlı motor yapar dinamikleri bir motor sporları hissi almak. Buna ek olarak, PDK daha sportif bir dokunuş ekleyerek, bir üst hız aralığı doğru taşınır için vites değiştirme noktalarını sağlar. Vites değişimleri, özellikle çift kavramalı downshifts için, sıkı ve anlık ise yanıt süreleri, daha kısa. Motor sesi de daha güçlü ses uyarlanmıştır. Ayrıca, Porsche Aktif Süspansiyon Yönetimi (PASM) şasi kontrol sistemi (Macan Turbo standart donanım parçası) bu nedenle daha çevik kullanım özellikleri sunan, süspansiyon ve direkt direksiyon için bir sportif hissediyorum ulaşmak için spor moduna ayarlanır.
Opsiyon: Sport Chrono paketi standart
İsteğe bağlı Sport Chrono paketi bir düğmeye basarak gelişmiş performans sunar. Sport Chrono paketi şasi, motor ve şanzıman daha duygusal bir ses eşliğinde, daha da sportif bir seviyeye ayarlanmalıdır sağlar. Sport Chrono paketi orta konsolda analog ve dijital kronometre torpido yanı sıra ek Spor Artı düğmesi ile karakterizedir. Paketin bir diğer unsur mesafesi mevcut kucağınızda ya örneğin, her bir tur için alınan zaman dolaştı, toplam sürüş süresi hakkında bilgi verir isteğe bağlı Porsche İletişim Yönetimi (PCM) sistemi üzerinde performans ekran. "Kontrolü Başlatacak" de dahildir - bu işlevi kapalı taşırken bir yarışta gerekli benzer bir hızlanma düzeyi sağlar. 0'dan 100 km / h standart bir sprint kazanılan zaman avantajı, tüm modeller için 0.2 saniyedir. O sürüş keyfi önemli bir destek elde etmek için araç kullanım gelince "Fırlatma Kontrol" geliştirilmiş tur zamanlarını ve konfor ve sportiflik arasında daha iyi yayılmasını sağlar.
Porsche Macan 2015 classic için üç şasi versiyonları
Macan için üç şasi versiyonları vardır. Çelik yay tasarımı off-road yetenekleri ve konfor, sürüş keyfi, performans standartları çok yüksek karşılar. Alüminyum aks ve şasi bileşenleri tarafından somutlaşan tutarlı hafif yapı felsefesi sürüş dinamikleri ve konforu için katkıda bulunur. Arka aks yamuk-link tasarımına tarafından oluşturulan ise ön aks beş link tasarımına dayanmaktadır. Arka aksta, tekerlek taşıyıcı üzerinde yaylar ve amortisörler ayrı ayrı düzenlemesi sürüş konforunu ve amortisörlerin kullanım yanıtı geliştirir. Bu düzenleme ayrıca bagaj bölmesinin geniş yükleme genişliği sorumludur.
Macan kasanın ikinci versiyonu Macan Turbo üst modeli standart olarak geliyor çelik yay tasarım ve PASM sistemi, bir kombinasyonudur. PASM Macan S ve Macan S Diesel için bir seçenek olarak seçilebilir. Aracın çelik yay tasarımı birleştiren ve PASM olanak bile daha başarılı uzun mesafe konfor, performans ve çeviklik için yüksek standartlar yerine getirmek. Bu şasi varyantı da bir düğmeye dokunarak "Comfort", "Sport" ve "Sport Plus" üç PASM programları arasında sönümleme süspansiyon oldukça iyi yayılmasını sağlar.
PASM (Porsche Aktif Süspansiyon Yönetimi)
Zevk, güvenlik ve sürüş konforu elektronik kontrollü PASM ayarlı amortisör sistemi artar ve Macan Turbo için standart donanım parçasıdır. Sistem aktif ve sürekli ön ve arka akslar üzerindeki amortisör gücünü düzenler. Roading off-Araçlar normalde çok dinamik bir sürüş keskin hızlanma ve fren aşamalarını içeren stil veya zaman yanıt fark vücut hareketini göstermektedir. PASM müdahale ve vücut hareketini azaltmak için tasarlanmıştır. "Konfor", "Spor" ve "Sport Plus" ayarları: kendi tercihleri ve gereksinimlerine bağlı olarak, sürücüler üç programlar arasında seçim yapabilirsiniz.
Hava süspansiyon: pazar segmenti seri Benzersiz
Bu araç segmentinde üçüncü Porsche Macan şasi versiyonu, ve özel, tesviye sistemi, yükseklik ayarı ve PASM içeren opsiyonel hava süspansiyon olduğunu. Bu şasi varyantı da konfor, sportiflik ve performans için yüksek talepleri karşılayan, ve diğer her şasi tasarımı karşılaştırıldığında pole pozisyonunda aracı koyar.
Çelik yay tasarımı karşılaştırıldığında, hava süspansiyonlu Macan o yüksek sürüş dinamikleri ve geliştirilmiş konforu bir arada sunuyor, yer çekimine bağlı ilişkili alt merkezi, Normal Düzeyde 15 milimetre daha oturur ve. Hava süspansiyon bağımsız yük dağılımı, otomatik olarak tutarlı bir aracın konumunu sürdürmektedir. "Yüksek Seviye I", "Normal Seviye" ve "Düşük Seviyesi": yerden yükseklik gerektiği gibi üç farklı seviyede ayarlanabilir. "Yüksek Düzey I", aracın 230 milimetre maksimum zemin yüksekliği ile, "Normal Düzeyde" Yukarıdaki 40 milimetre oturur. Bu seçenek, off-road düğmesi ile aktive edilir ve 0 ve 80 km / h arasındaki hızlarda kullanılabilir.
Bir üst sınıf performans düzeyi sunan Güçlü frenler
Porsche Macan bir frenler aracın olağanüstü performans düzeyini maç. Marka tarafından belirlenen her zamanki yüksek standart doğrultusunda, Macan kendi pazar segmentinde en güçlü fren sistemi ile yol açmaktadır. Macan alüminyum monoblok fren kaliperleri ile altı pistonlu sabit-kalibreli ön fren dayanır. Turbo fren diskleri 360 mm bir çapa sahip ise, Macan S ve S Macan Dizel olarak, fren kumpas, 350 mm bir çapı olan fren diskleri üzerinde basın. Tüm modellerde, arka fren eylem entegre elektrikli park freni ile kombine yüzen semeri frenler tarafından sağlanmaktadır. Macan S ve S Macan Dizel arka fren diskleri 330 mm bir çapa sahiptir ve Turbo arka fren diskleri 356 mm bir çapa sahiptir. Aracı park ederken elektrikli park freni daha fazla konfor ve güvenlik sunmaktadır. Kapalı taşırken park freni otomatik olarak serbest bırakılır. Onun başlangıcını yapıyor başka özelliği tutma fonksiyonu olduğunu.
Karışık lastikler: Fonksiyonel sistemi ve görsel faydaları
Macan üzerindeki lastiklerin kullanımı sportscar tipik: Araç ön ve arka aksta farklı boyutlarıyla karışık lastikleri kullanmak üzere tasarlanmıştır. Karışık lastikler Porsche Macan bir spor otomobil görünümünü vurgulamak ve ayrıca bazı fonksiyonel avantajlar sunuyor: kuyruk ağır araçlar için tasarlanmış dört tekerlekten çekiş sistemi ile birlikte, arka aks üzerinde geniş lastikler çekişi artırmak ve istikrarı sürüş geliştirmek. Dar olan ön lastikler çok, böylece aracın çevikliği katkıda sportif ama hassas direksiyon manevraları etkinleştirin. Genel olarak, karışık lastikler Macan mükemmel sürüş performansında önemli bir rol oynar. 255/55 R 18 (arka) lastikleri, Macan S ve Macan S Diesel için standart donanım ise Macan Turbo 19 (ön) 235/55 R özellikleri ve 255/50 R 19 (18 (ön) ve 235/60 R arka) lastikler.
Porsche Macan için mevcut jantlar mükemmel onun karakterini yakalamak. Ve yolda. Seçim için cazip tasarımlarıyla tekerlekleri geniş bir yelpazesi vardır. Aralığı, tüm Macan modelleri için mevcuttur boyutu kadar 21 inç tekerlekleri içerir.
Elektromekanik hidrolik direksiyon sistemi
Elektromekanik direksiyon sistemi - Porsche SUV bulunabilir ilk - Macan tüm sürüş durumlarında Porsche marka tipik tepki ile kesin ve doğrudan tahrikli izin verir. Direksiyon sistemi de yakıt tüketimi çok sayıda avantaj sunuyor: Sistem sadece direksiyon için enerji gerektirir, çünkü klasik hidrolik direksiyon sistemleriyle karşılaştırıldığında, elektro mekanik direksiyon 100 kilometre başına yakıt 0.1 litreye kadar kaydeder. Sisteminin önemli bir etkisi Macan elektro-mekanik direksiyon ile çalışır ve gerekli olduğunda aktif direksiyon müdahaleleri kontrol eden bir şeritten ayrılma uyarı sistemi ile donatılmış olabilir gerçektir.
Gövde: kompakt SUV segmentinde Sportscar için geliştirilen
Macan vücut gelişimi için bir önemli husus, bu pazar segmentinde bir spor otomobil yaratmak için hemen diğer kompakt SUV göre bir Porsche gibi çarpıyordu bir araç, yani yaratmak amacı buydu. Bu amaca kesinlikle elde edilmiştir. aracın özellikleri birkaç gösterdiği gibi: Örneğin, kaput arabanın ön geniş ve sağlam görünüm verme, ana farlar çamurluklar kapsar ve çevreler. Ex öne eğilimindedir kaput üzerindeki keskin tasarım çizgileri daha da aracın genişliğini vurguluyor. Vücut ağırlığındaki azalmaya neden ve, verimlilik ve enerjiye katkıda tamamen alüminyumdan imal edilir.
İç ve ekipmanları: Üstün, yüksek kaliteli ekipman
Porsche Macan bir yolcu bölmesi, bir premium bir görünüm sunan, mevcut Porsche spor otomobil tasarımına alır. Iç sunulan ekipmanlar arasında bu sınıfın bir araçta ilk kez kullanılabilir Burmestereta High-End Surround Ses Sistemi, olduğunu. Diğer yeni donanım seçenekleri şeritten ayrılma uyarı sistemi ve şerit değiştirme asistanı bulunmaktadır. Böyle Porsche Active Safe (PAS) ile Adaptif Hız Kontrolü (ACC) gibi özellikler konfor ve güvenliği için başka bir destek sunar.
Ergonomi sportif sürüş destek: ileriye eğimli orta konsol ve sürücü koltuğu pozisyonu direksiyon simidi ve vites arasında çok kısa bir mesafe sağlamak, sürücü artık daha yakından tipik yüksek ayarlı vites seçici iç sayesinde entegre ise bir yarış arabası. Tüm tuş fonksiyonlarına ve ayarlar için kontrolleri hızlı, sezgisel çalışmasını sağlamak için kolayca ulaşılabilecek bulunan düğmeler ile, orta konsolda mantıksal gruplar halinde kümelenmiş. Tüm Porsche modellerinde olduğu gibi, kontak kilidi direksiyonun sol tarafına yerleştirilmiştir.
Enstrümantasyon merkezi olarak konumlandırılmış takometre ile üç klasik yuvarlak kadranları sunan, genellikle de Porsche. Takometre içindeki bir vites göstergesi Porsche Macan Doppelkupplungsgetriebe tarafından angaje olmuştur vites sürücü söyler. Yüksek çözünürlüklü, 4.8-inç renkli ekran sağ kadran içinde yer alıyor. En önemli on-board bilgisayar işlevlerine ek olarak, bu özellik aynı zamanda navigasyon modülü ile opsiyonel Porsche İletişim Yönetimi (PCM) sistemi için haritalar görüntüler.
Mükemmel görüş ve sinyaller: Macan aydınlatma sistemleri
Porsche Macan aydınlatma sistemleri ve tasarım olağanüstü işlevsellik sunan, birleşik bir bütün oluşturur. Macan önünde ayıran özellikler cömertçe far modülleri, gündüz farları ve sis farları düzenlemeyi içermektedir. Onların ince tasarımı ile kuyruk ışıkları bile karanlıkta Macan hatasız yapma, aracın spor otomobil karakterini vurguluyor.
Projektör-ışın halojen farlar ana Porsche Macan standart olarak takılmıştır. Bi-Xenon farlar ana da (Porsche Macan Turbo standart olarak takılıdır) bir seçenek olarak mevcuttur. Ayrıca projektör tipi teknolojisine sahip, bu ışıklar (Porsche Dinamik Işık Sistemi [PDL'ler]) statik ve dinamik viraj farları bulunmaktadır.
Macan S ve Macan S Dizel özellik halojen gündüz farları, Macan Turbo 4-noktalı LED teknolojisi ile donatılmış iken. Tüm Macan modelleri bile kötü hava koşullarında, yolda güvenliğini sağlamak için sis farları da standart olarak yer almaktadır. Macan S ve Macan S Dizel ön ucundaki entegre yuvarlak halojen sis farları var. Macan Turbo, bu ışıklar LED teknolojisi üzerine çekmektedirler.
Kuyruk lambaları LED teknolojisini kullanarak tam uygulanan ve Porsche 918 Spyder olanlara tasarım benzer. Işıklar ayrıca Macan bir spor otomobil özelliklerini takviye, son derece sofistike ve geniş bir görünüm verir. 3D tasarım özellikle dikkat çekicidir ve Macan hatasız yapar - gündüz ve gece: dairesel fren lambası aynı anda yönü, gibi gün gibi etkileyici 3D ışık efekti, vurgulayıcı, yatay kuyruk ışık ince ayrıntılarını vurgular , gece olan araç kolaylıkla tanınabilir sağlar.
Almanya'da Macan S ve Macan S Dizel KDV dahil 58.000 Euro, EUR maliyeti. Üst model Macan Turbo KDV dahil EUR 80,826 maliyeti. Modeller 5 Nisan 2014 den bayilerinden alınabilir.
Porsche Cayenne serbest zaman hatırlıyor musun? Onların Porsche sahipleri kulüp gömlek içindeki tüm insanların çevresinde oturan ve bu yeni sedan tasarım ve söndürmeden gereken tüm kurumsal 911 varyantları olan Porsche amblemi üzerine bir rezalet nasıl söylüyorum hatırlıyorum?
Bu muhtemelen bir amaca acı olurdu Oysa, acı şişelenmiş su gibi satılan ve plastik bu su gibi, bu son derece anlamsız. İnsanlar kesinlikle ailelere etrafında çekmek için uygulanacak birinden bu kadar güç istiyoruz yoktur. Ancak, görünümüne rağmen, otomobil en çok satan modeli oldu.
Şimdi, bütün zihinsel ev içinde put sahibinin kulübü millet yardımcı, Porsche başlangıçta kajun "seçildi o Macan nitelendirdi noktasına, daha küçük bir minivan yarattı. "Bu köpek cayenne fark olanlar içindir ki bir şey biraz gibi daha geçit biraz çok büyük ve süslü olmalı.
Porsche resmen aracın konusundaki umutlarını detaylandırma deyimi içinde küçük minivan doğruladı: işletim ismi cajun altında, bu verimli ve sportif model ek tüm suv sektöründe dünyanın en başarılı Porsche segmentini genişletebilirsiniz. Ayrıca açıkça tüm premium segmentte içinde en başarılı sportif SUV gibi pazardaki konumunu sağlamlaştırıyor yeni arnavutbiberi, üzerine, Cajun da hafif, kolay kullanım ve çeviklik olacağını tipik Porsche örneği özellikleri ile onun korkunç olumlu etki başrolde . Tüm Porsche dünyası içinde cazip bir giriş modeli olarak Cajun kenarı boyunca premium marka üzerine boxster yeni ve hatta daha genç müşterileri çekmek, iki koltuklu, orta boy spor araba tüm segmentinde pazar lideri.
2015 Porsche Macan Turbo Shots
Tüm yeni 2015 Porsche Macan Kasım 2013 Los Angeles Auto Show'da ama Almanya'nın Nürburgring yeni bir spor crossover daha önce hiç görülme prototip sadece başladı, yüksek hızlı testlere bir dünya ilk için yolda olduğunu.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder