Blog Listem

7 Ağustos 2014 Perşembe

Fotoğraf Makinası

ilk-fotograf-makinesi

Fotoğraf Makinası Nedir?
Digital kamera küçük, filme büyük gelen Kameralar bu kayıtlar / depolar bir cihazdır. Bu görüntüleri hala videolar veya filmler gibi fotoğraf ya da hareketli görüntüler olabilir. Terim kamera obscura (“karanlık oda” için Latince), görüntüler yansıtırken için erken bir mekanizma gelmektedir. Modern kamera obscura evrimleştiği cümledir.
Kameralar görünür spektrumun veya elektromanyetik spektrumun diğer bölümleri ile ışık ile çalışabilir. Bir kamera genellikle kapalı bir ışık girmesi için bir ucunda bir açıklık (açıklık) ve bir kayıt ya da diğer ucundaki ışığı yakalamak için görüntüleme yüzeyi ile oyuk oluşur. kameraların çoğunluğu gelen ışık toplamak ve tüm veya kayıt yüzeyinde görüntü parçası odağı kameranın açılış önüne yerleştirilmiş bir lens vardır. Modern olanları bir elektronik kamera sensörü kullanırken çoğu 20. yüzyıl kameralar, kayıt yüzeyi olarak kullanılan fotoğraf filmi. diyafram çapı genellikle, ama bir diyafram mekanizması tarafından kontrol edilen bazı kameralar boyutu sabit bir açıklık var.
Fotoğraf makinesi bir fotoğraf her zaman kullanıcı presler deklanşöre alır. Tipik bir film kamerası sürekli kullanıcı, deklanşör düğmesine sahip olduğu ya da deklanşöre ikinci kez basılana kadar uzun olarak saniyede 24 film karesi alır.
Kuruluşundan itibaren, Kamera daha sonra-bu çevrede hareketsiz görüntü ve 19. yüzyılın sonlarında sinema dizilerinin gelişmesine yol açmıştır daha fazla değişiklikler kayıt vesile olmuştur. Kameralar ve kamera çekilen görüntülerin sergi yaygın iki kitle ve kişilerarası iletişim amaçlı 21. yüzyılda hem profesyonel hem de tüketici ayarları kullanılır.


Fotoğraf Makinası Tarihi:
Kameraya Kamera obscura. Ve öncüsü camera obscura oldu. “halinde, karanlık bir oda ya da kutunun gibidir, (Latince, bir camera obscura içinde etimoloji gösteren) bir karanlık odası oldu hangi ışık lens “odak yerleştirilen kağıt veya cam vb bir yüzey, dış nesnelerin bir görüntü oluşturan bir iğne deliği (daha sonra bir dışbükey mercek) aracılığıyla alınır. 6. yüzyılda Yunan matematikçi ve Tralles mimar Anthemius yaptığı deneylerde camera obscura bir tür kullanılır. camera obscura Optik onun Kitabı (1015-1021) de Arapça bilim adamı İbn-i Heysem (Alhazen) tarafından tanımlanmıştır. Bilim- rahip Roger Bacon da bu konuda okudu. Fotoğraf makinası obscura gerçek adı 1604 onun Reklam Vitellionem paralipomena yılında matematikçi ve astronom Johannes Kepler tarafından uygulanmıştır. Daha sonra bir mercek ekledi ve bir çadır şeklinde cihazları taşınabilir, yaptı. İngiliz bilim adamı Robert Boyle ve asistanı Robert Hooke 1660′larda bir taşınabilir kamera obscura geliştirdi.
1685 yılında Johann Zahn tarafından yaptırılmıştır pratik kullanım için küçük ve portatif yeterdi ilk kamera obscura. Şu anda bunları el izleme dışında bu kameralar tarafından üretilen görüntüleri korumak için hiçbir yolu yoktu. Ancak, 1724 yılında Johann Heinrich Schultz maruz altında gümüş ve tebeşir karışımı koyulaşır ışık olduğunu keşfetti. Erken fotoğrafçılık bu buluşlar ve gelişmeler üzerine inşa edilmiştir. Ilk fotoğraf makinesi odaklama için kutuları kayma ek rağmen genellikle, aslında Zahn kamera obscura benzerdi. Her maruz kalmadan önce, bir duyarlı plaka görüntü kaydetmek için izleme penceresi önünde takılı olacaktı. Ilk kalıcı fotoğraf ışığına maruz kaldığında kararan gümüş ve tebeşir karışımı hakkında Johann Heinrich Schultz keşfi üzerine Paris ve binada Charles ve Vincent Chevalier tarafından yapılan bir sürgülü ahşap kutu kamerayı kullanarak Joseph Nicéphore Niépce tarafından 1826 yılında yapılmıştır. calotype süreç William Fox Talbot kağıt üzerine kaydedilmiş görüntüleri tarafından icat ederken Jacques Daguerre popüler dagerreyotipi süreci, bakır plakalar kullanılır.
büyük ölçüde 1850 kesim kalma süresini Frederick Scott Archer tarafından kolloidon ıslak plaka sürecinin 1861.The gelişiminde James Clerk Maxwell tarafından alınan ilk kalıcı renkli bir fotoğraf, ancak gerekli fotoğrafçılar hazırlamak ve onların cam, genellikle yerinde plakaları geliştirmek bir Mobil karanlık oda. karmaşıklık rağmen, ıslak plaka ambrotype ve tintype süreçleri 19. yüzyılın ikinci yarısında yaygın kullanımı idi. Duyarlılığı ve plakaların gelişmekte yerine ayrı bir karanlık daha kamera kendi içinde gerçekleştirilecek 1864, incelikli Dubroni gibi bazı modelleri vardı ama Islak plaka kameralar, biraz önceki tasarımlardan farklı idi. Diğer kameralar visite de cartes yapmak için birden fazla lens takıldı. Bu odaklama için körük kullanımı yaygınlaştı ki ıslak plaka döneminde oldu.
Ilk renkli fotoğraf 1861 İngiliz mucit ve fotoğrafçı Thomas Sutton yardımıyla, İskoç fizikçi James Clerk Maxwell tarafından yapıldı
Elektronik video kamera tüpü sonunda büyük ölçüde 21. yüzyılın başından sonra film kameraları üstlenilmekle dijital kameralar, neden bir gelişim çizgisi başlayan, 1920′lerde icat edildi.
Mekaniği Görüntü yakalama focusingTraditional kameralar için körük ile 19. yüzyıl stüdyo kamerası, fotoğraf filmi ya da fotoğraf plakasına üzerine ışık yakalamak. Video ve dijital kameralar ya da genellikle bir elektronik görüntü sensörü, bir şarj bağlı cihaz (CCD) kullanımı bir CMOS transfer edilebilir ya da daha sonra oynatmak veya işleme için kamera bünyesinde bir bellek kartı veya diğer depolama saklanan görüntüleri yakalamak için sensörü.
sıra birçok görüntü yakalama Kameralar film kameraları veya Avrupa’da Sinema kameraları olarak da bilinir; tek görüntüler için tasarlanmış olanlar hala kameralar vardır. Ancak bu kategoriler olarak hala kameralar genellikle hızlı bir şekilde hala hareket kayıt modları arasında geçiş yapabilirsiniz özel efekt çalışması ve birçok modern fotoğraf makinelerinde hareketli görüntü yakalamak için kullanılan örtüşüyor. Bir video kamera, elektronik görüntü yakalayan film çekimleri bir kategori (birini kullanarak analog veya dijital teknoloji) ‘dir.
Fotoğrafik objektif ve Fotografik lens tasarımı:
Bir kameranın lens tabi ışığı yakalar ve film veya dedektör üzerine odaklanarak onu getiriyor. Tasarım ve üretim lens fotoğraf kalitesini götürülüyor önemlidir. 19. yüzyılda kamera tasarım teknolojik devrim mikroskoplar için okuma gözlükleri gelen optik aletler geniş bir alanda modern lens üretimi için büyük yararları ile optik cam üretimi ve lens tasarımı devrim. Öncülerinden Zeiss ve Leitz dahil.
Kameranın objektifi odak uzunluklarında geniş bir yapılır. Onlar aşırı geniş açı, geniş açı, standart, orta telefoto ve telefoto arasında değişir. Her lens en iyi fotoğraf belirli bir tür uygundur. bir bina, geniş bir bakış yakalama kapasitesine sahip, çünkü aşırı geniş açı mimarlık için tercih edilebilir. Normal objektif, genellikle geniş bir diyafram, çünkü genellikle cadde ve belgesel fotoğrafçılığı için kullanılır. Telefoto spor için, yararlı ve yaban hayatı, ancak onlar daha kamera sarsıntısından yatkındır. [10]
Odak
Otomatik odaklama sistemleri bir konu çeşitli şekillerde yakalayabilir, burada odak fotoğraf lenslerin optik özellikleri mirror.Due içinde kişinin görüntüsü, kamera mesafelerde sınırlı bir aralık içinde sadece nesnelerin açıkça basılacak . Bu aralığın ayarlama işlemi Kameranın odağını değiştirme olarak bilinir. doğru bir kamera odaklama çeşitli yolları vardır. Basit kameralar odak ve makul odak içinde 3 metre (10 ft) sonsuza kadar, çevresinde genellikle objektif mesafe belirli bir aralık içinde her şeyin sağlamak için küçük bir diyafram açıklığı ve geniş açı lens kullanımı sabit var. Sabit odaklı kameralar genellikle tek kullanımlık fotoğraf makineleri gibi ucuz türleri vardır. Kamera aynı zamanda fotoğraf makinesi gövdesi üzerinde belirtilen sınırlı bir odaklama alanı veya ölçekli odak olabilir. Kullanıcı tahmin veya konuya mesafe hesaplamak ve buna göre odağı ayarlar. Bazı kameralar üzerinde bu sembolleri (; dik duran iki kişi, bir ağaç; dağlar-baş-omuz) ile gösterilir.
Telemetre kameraları nesnelere mesafe odak hassasiyetle ayarlanabilir sağlayan kamera üstüne birleştiğinde paralaks birim vasıtasıyla ölçülen izin verir. Tek objektifli refleks fotoğraf makineleri fotoğrafçı odak ve görsel objektif lens ile kompozisyon ve buzlu cam veya plastik mikro prizma ekrana görüntü projeye hareketli bir ayna belirlemek için izin verir. Twin-lens refleks fotoğraf makineleri kompozisyon ve odaklama için bir paralel vücutta objektif lens ve odaklama lens birimi (genellikle objektif lens ile aynıdır.) Kullanın. Görünümünde kameralar kaldırılır ve yerine ya bir fotoğraf plakasına veya poz önce levha film içeren bir yeniden sahibi tarafından bir buzlu cam ekranı kullanabilirsiniz. Modern kameralar genellikle çeşitli yöntemler tarafından otomatik olarak kameranın odak otomatik odaklama sistemleri sunuyor ve açıklığın Pozlama kontrolü, büyüklüğü ve belli bir süre boyunca kameraya giren ışık miktarını kontrol sahne parlaklığı  çekim ışık kayıt yüzey hits süresini kontrol eder. Eşdeğer riskler geniş bir diyafram ve daha hızlı çekim hızı veya ilgili daha küçük diyafram açıklığı ve obtüratör hızı ile yapılabilir yavaşlamıştır.
Obtüratör (fotoğraf):
Farklı deklanşör cihazların bir dizi kameranın geliştirilmesi sırasında kullanılmasına karşın sadece iki tip yaygın olarak kullanılmış olan ve bugün kullanımda kalır.
Yaprak örtücü ya da daha doğrusu in-lens kapağı yaylı gerilim altında tutulur ve açılır ve sonra metal yapraklar çok sayıda oluşan diyafram yakın genellikle objektif yapısı içinde bulunan bir çekim olduğunu deklanşör bırakıldığında kapalı . Pozlama süresi açılış ve kapanış arasındaki aralık tarafından belirlenir. Bu çekim tasarımda, tüm film karesi bir anda maruz kalmaktadır. Bu senkronizasyon çok flaş sadece deklanşöre tam olarak açıldığında ateş ihtiyacı olarak basit flaş yapar. Böyle panjurlar dezavantajları güvenilir (ikinci 1/500th kadar daha hızlı) çok hızlı çekim hızı üretmek için kendi yetersizlik ve ek maliyet ve her lens için bir çekim mekanizma eklemek zorunda ağırlığı vardır.
Perde mümkün olduğunca film düzlemine yakın olarak çalışır ve (genellikle yatay çalışan) iki perde arasında bir dikkatle belirlenmelidir boşluğu ile film düzlemi boyunca çekilmiş veya genellikle metal plakalar bir dizi (oluşan kumaş perde oluşur film planının hemen önünde) dikey hareketli. Perde öncelikle ziyade film kaplama lensten geçen ışık engelleme yana poz kendisi sırasında hariç her zaman merceğinden görmek için olanak tanıyor, kameranın tek lens refleks tipi ile ilişkilidir. Kapsayan film de yüklü bir kamera (çok SLR’s değiştirilebilir lensler) arası lens çıkarmadan kolaylaştırır.
Böyle büyük bir perde / veya yapmak ve zor olacağını beri yavaş çalışabilir, melez bir çözüm kullanmak (genellikle 120 / 220 makara film kullanarak) ComplexitiesProfessional orta format dijital SLR fotoğraf makineleri [değiştir]. Karanlık bir slayt olarak bilinen el takılı bıçak film lens veya film sırt değiştirirken kaplı sağlar. Bir kamera içerisinde kör ve (ama doğru kontrollü pozlama süreleri verebilecek şekilde tasarlanmıştır değildir) önce ve maruz kaldıktan sonra film kapakları normalde açık bir yaprak obtüratör objektif yüklenir. Fotoğraf çekmek için, yaprak obtüratör kapatır, kör açar, yaprak obtüratör sonra açılır tekrar kapanır ve nihayet kör kapatır ve yaprak örtücü yeniden (son adım sadece deklanşöre tekrar eğdi oluşabilir) açılır.
maruz kalma süresi daha uzun sürebilir tüm filmi uçak açığa bir perde kullanma. Pozlama süresi filmin belirli bir noktaya ve ortaya daha sonra tekrar örtbas saat arasındaki farkı sadece, tüm poz yapmak için harcanan zaman bağlı değildir. Örneğin 1 / 1000 saniye pozlama saniyenin 1/50th ama sadece çerçeve genişliği 1/20th ayrılmış iki perde ile film düzlemi boyunca hareketli çekim perdeleri tarafından elde edilebilir. pratikte Aslında perde başlıca iki perde benzer bir şekilde hızlandırmak yapabilmek bağlı bir hatta pozlama süresi elde, onlar için ideal bir tasarım gibi sabit bir hızda çalışmıyor.
perdelerin başlangıç pozisyonuna en yakın film önceki son konum en yakın film daha maruz olduğundan hareket eden nesneleri hızla fotoğraf çekerken, bir perde kullanımı, bazı beklenmeyen etkiler yaratabilir. Genellikle bu bir hareketli nesne eğik görüntü bırakarak neden olabilir. slant yönü yönü üzerinde (as görüntü tüm fotoğraf makinelerinde ters olduğunu ve lens tarafından tersine de dikkat çekti çalışan perde perde bağlıdır, yani “üst-sol” olarak gördüğü sensörün sağ alt tarafında olan Kamera arkasında fotoğrafçı).
Odak düzlemli perde flaş ampuller ve elektronik flaş ile senkronize etmek de zordur ve ikinci perde önce, çoğu kez sadece film ortaya çıkıyor perde ve çalıştırmak tamamlar film tamamen açık olduğunu deklanşör hızlarında flaş kullanmak mümkün başlar seyahat ve tekrar örtbas. Genellikle 35mm film SLR’s senkron, kamera yatay koşmak kumaş perdeler varsa ikinci 1/60th sadece Facebook’a de flaş olabilir ve 1/125th dikey çalıştırmak metal perde kullanıyorsanız.
Film formatları:
film ve levha biçimleri çok çeşitli kameralar tarafından kullanılmıştır. erken tarih plaka boyutları genellikle yapmak için özel ve model kamera vardı da hızla daha popüler kameralar için bazı standardizasyon yoktur gelişmiş olmasına rağmen. rulo filmin tanıtımı sadece birkaç standart rulo filmleri kullanımda olan 1950 ile daha da böylece standardizasyon süreci sürdü. toplu kasetlere 72 poz kadar veya – Bu 8, 12 veya 16 poz veren 120 film, 16 ya da 24 poz veren 220 film, 12, 20 ya da 36 poz veren 8 poz (Brownie kameralar başta) ve 35mm film sağlayan 127 film dahil Leica Camera aralığı için.
cine kameralar için, 35mm film orijinal film formatında ama yakında iki 35mm kesim tarafından üretilen takip 16mm film oldu. Erken bir amatör format 9,5 mm idi. Daha sonra formatları 8mm film ve Super 8 dahil.
kameralar için  bakım, koruma, özel efektler ve işlevler için ağırlıklı olarak
Objektif  kapağı: Bir objektifin ucunda kullanılan sipariş parlama ve lens flare önlemek için güneş veya diğer ışık kaynağı engellemek için
Mercek kapağı: kapakları ve depolama sırasında lens korur
Lens adaptörü: bazen bir adım halkası olarak adlandırılan diğer boyutu filtreler için objektif uyarlar
Lens uzatma tüpleri yakın makro fotoğrafçılık odak izin
Flaş ekipman: Işık difüzör, montaj ve standı, reflektör, yumuşak kutusu, tetik ve kordon dahil
Bakım ve koruma: kamera kılıfı ve kapağı, bakım araçları da dahil olmak üzere, ve ekran koruyucu Büyük format makinelerin büyüteci büyüteç, vizör, açı bulucu / kamyon duruluyor demiryolu içeren özel ekipman kullanın.
Pil ve şarj cihazı Kamera önemli sayılarda üretilmiş ilk kameralar ve cam tabaklar duyarlı kullanılan şimdi plaka kameralar denir Plaka Kamera [değiştir] tasarım [değiştir]. Hafif bir objektif uzatılabilir körük ile plaka ayrı bir mercek tahta üzerinde girdi. Bu kameralardan, çoğu yükseltmek veya mercek alt ve perspektif denetimi için ileriye veya geriye doğru yatırmak için kontrol vardı. Bu plaka kameraların Odaklama odak noktasında bir buzlu cam ekran kullanımı ile oldu. lens tasarımı nedeniyle sadece çok küçük diyafram lensler izin, buzlu cam ekrandaki görüntü ve soluk olarak en fotoğrafçılar daha kolay yapılacak odaklama ve kompozisyon izin başlarını kapsayan karanlık bir bez vardı. odağın ve kompozisyonun yeterli olduğu zaman, buzlu cam ekran çıkarılarak bir duyarlı plaka karanlık bir slayt (fotoğraf) tarafından korunan onun yerine koyun. pozlama yapmak için, karanlık slayt olarak dikkatli ve dışarı kaydırdı çekim açtı ve daha sonra kapalı ve koyu slayt yerini aldı. Güncel tasarımlarda plaka kamera iyi görüş kamerası tarafından temsil edilmektedir.
Geniş format Fotoğraf makinesi

Büyük format kamera erken plaka kameraların doğrudan devamı niteliğinde ve kaliteli fotoğraf ve mimari teknik ve endüstriyel fotoğrafçılık için kullanmak kalır. üç yaygın türü, monoray kamera, fotoğraf makinesi alan ve basın fotoğraf makinesi vardır. orta format 120 film çoğu sistem için kullanılabilir için sırtlarını, olsa ve lens ve çekim ön objektif plaka üzerine monte ile genişletilebilir bir körük var filmin tüm kullanımı geniş format sayfa. Bu kameraların odak ve perspektif çok yakın kontrol sağlayan hareketler geniş bir yelpazesi var.
Orta format
Orta format makinelerin büyük format makinelerin ve küçük 35mm kameralar arasında bir yerlerde bir film boyutu var. Genellikle bu sistemler 120 kullanım – veya 220-film. En sık boyutları 6×4.5 cm, 6×6 cm ve 6×7 cm olmak. kamera bu tür tasarımlar küçük telemetre kameralar için ayrı destek ile klasik Hasselblad model üzerinden tek raylı sistemler arasında değişen, daha büyük kardeşleri daha fazla varyasyon gösterir. hatta kompakt amatör kameralar bu biçimde mevcuttur.
Katlanır filmlerin Kamera giriş [değiştir] plakası kameralar çok daha küçük ve taban plakası körük sıkıştırarak katlanmış, öyle ki menteşeli olması için yapılması için mevcut tasarımların sağladı. Bu tasarımlar ve çok kompakt olan küçük modelleri yelek cebine kameralar lakaplı edildi.
Kutu Fotoğraf Makinası
Kutu kameralar bir bütçe seviyesi kamera olarak tanıtıldı ve herhangi bir denetim eğer az vardı. Orijinal kutusunda Brownie modelleri küçük bir refleks vizör Kameranın üstüne monte edilmiş ve kendisine bir diyafram veya odaklanma kontrol ve sadece basit bir çekim vardı. Brownie 127 gibi Daha sonra modelleri mercek eksiklikleri etkisini azaltmak için kavisli bir film yolu ile birlikte daha geniş manzarayı optik vizör vardı.
Telemetre
Kamera ve lens teknolojisi geliştirilmiş ve geniş bir diyafram lensler daha yaygın hale geldikçe, telemetre kameralar daha kesin odaklama yapmak tanıtıldı. Telemetre biri odaklama mekanizmaları bağlıdır ve doğru taşınır veya duruluyor halka açık olarak sol iki ayrı vizör pencere vardır. Iki ayrı görüntü ekranı inceleyen bir buzlu cam üzerinde bir araya getirilir. nesnesindeki dikey çizgiler kombine görüntü tam olarak karşılamak fotoğraflandı varlık, nesne odak bulunmaktadır. Normal bir kompozisyon vizör de sağlanmaktadır.
Tek lensli refleks kamera
Olympus E-fotoğrafçı kamera objektifinden sahneyi gören 420 Four Thirds giriş seviyesi DSLR.In tek objektifli refleks fotoğraf makinesi. Bu vizör veya inceleyen lens alarak objektif ayrılan oluşur paralaks sorunu önler. Tek objektifli refleks fotoğraf makineleri 120 atışında 8, 12 veya 16 fotoğraf ve 220 film iki kez bu sayı alarak 220/120 dahil olmak üzere çeşitli biçimlerde yapılmıştır. Bu 6×9, 6×6 ve sırasıyla 6×4.5 (cm olarak bütün boyutları) karşılık gelir. geniş format SLR Önemli üreticileri Hasselblad, Mamiya, Bronica ve Pentax içerir. Ancak SLR en yaygın biçimi ve hemen hemen aynı büyüklükte bedenlerini kullanarak bazen aynı lens sistemleri kullanarak, dijital SLR için 35 mm ve daha sonra göç olmuştur.
Hemen hemen tüm SLR bir ön bir görüntüleme ekranı ve mercek için penta prizma aracılığıyla objektiften ışığı doğrudan optik yolda ayna yüzeyli kullanılır. obtüratör çıkmamasına maruz zamanda ayna ışık yolu kaldırdı. Bazı erken kameralar Canon Pellix gibi bir yarı saydam zar kullanımı ve diğer küçük bir periskop böyle Corfield Periflex dizi olarak dahil inceleyen lensten sağlayan diğer yöntemler denedi.
Çift lens reflex kamera

Twin-lens reflex kamera görüntü ve bir vizör olarak forma neredeyse özdeş lensler bir çift, biri kullanılır. Lensler alarak objektif hemen üzerinde görüntüleme lens ile düzenlenmiştir. Inceleyen lens projeler üzerinde görülebilen bir görüntüleme ekrana bir görüntü. Mamiya de bir refleks kafa sağladığı gibi bazı üreticiler kullanım sırasında kamera göze yapılacak sağlamak için izleme ekranına takmak için. bir TLR avantajı kolayca izleme ekranı kullanılarak odaklanmış olabilir ve izleme penceresi görülen en koşullar altında görmek filmin kayıtlı olduğu aynı olmasıydı. yakın mesafelerde ancak, paralaks hataları ve karşılaşılan bazı kameralar da kompozisyon parçası hariç ne olacağını göstermek için bir gösterge dahil.
Bazı TLR ama değiştirilebilir lensler vardı bu gibi lensler ve nispeten ağır idi SLR destek verebilecek odak aralığı vermedi eşleştirilmiş gerekiyordu. en TLR rağmen kullanılan 120 veya 220 film bazı kullanılan 127 film.
Filmli kamera

Bir Ciné kamera veya fotoğraf makinesi film film şeritleri üzerinde fotoğraf hızlı bir dizi alır. Bir seferde tek bir anlık yakalayan bir fotoğraf makinesi, aksine, Çine kamera görüntüleri bir dizi alır, her bir aralıklı mekanizması aracılığıyla bir “çerçeve” olarak nitelendirdi. Çerçeveleri daha sonra, belirli bir hızda Sinema Projektörü çalınır “frame rate” (saniyedeki kare sayısı) denir. görüntülerken, bir kişinin göz ve beyin hareket yanılsaması yaratmak için ayrı resimleri birleştirme. İlk Ciné kamera ve 1888 civarında inşa edilen 1890 çeşitli türleri tarafından imal ediliyordu. Sinema kameraları için standart film boyutu hızla 35mm olarak kurulmuş ve bu bu güne kadar kullanımda kalır. Diğer mesleki standart formatlar 70 mm film ve 16mm film ederken amatör film yapımcıları dahil 9,5 mm film, 8mm film veya Standart 8 ve Super 8 dijital biçime taşımadan önce kullanılır.
Büyüklüğü ve Sinema kameraları karmaşıklığı büyük ölçüde kameranın gerekli kullanır bağlı olarak değişir. Bazı profesyonel ekipman çok ve de bazı amatör kamera ederken yapılacak olması amacıyla ağır çok küçük ve hafif tek elle kullanım için için dizayn edildi büyüktür. 20. yüzyılın kameralar son çeyreğinde amatörler için film hareket kameralar üstlenilmekle. Profesyonel video kameralar yüzyılın başından çapında profesyonel kullanıcılar için aynı şeyi yaptı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *